9 Mayıs 2010 Pazar

HEDIYE MI O DA NEE ?


ANA BAŞTA TAÇ İMİŞ,
HER DERDE  İLAÇ İMİŞ,
BİR EVLAT PİR OLSA DA,
ANAYA MUHTAÇ İMİŞ,    
( aynenn öyleee !!! )


*Cennet annelerin ayakları altındadır.  -  Hadis-i Şerif

*Analık sanatının ilk şartı çocuk uyuduktan sonra uyumaktır.  - Anatole France
*Anneler, her şeyi görmeseler bile kalpleriyle duyarlar.   -   Ostrovoski
*Bir kadın, anne olana kadar çocuktur.   -    Strindberg
*Hiçbir süs ve makyaj bir kadını, analık sevgisi kadar güzelleştiremez.   -   Emile
*Kadınlar zayıftır, ama analar kuvvetlidir.   -   Victor Hugo
*Kadının en büyük vazifesi analıktır.   -   Atatürk
* Hayatta okuduğum en kıymetli kitap,annemdir.    -   Abrahasm LiNCOLN
* Anne kalbi çocuğun okuludur.   -   Henry WARD
* Anneler her şeyi görmeseler bile,kalpleriyle duyarlar.   -   A Nikolayeviç OSTROVSKi
* Ağlarsa anam ağlar,gayrisi yalan ağlar.  - Atalarımın sözü
* Ana gibi yâr,vatan gibi diyâr olmaz.       - Atalarımın sözü

 * Annem ne derse , dogrudur!
    Bir kere kadincagizin yanildigini görmedim.    
         (bu lafi da demincek  ben söyledim )

Neyse bu guzel alıntılardan sonra yazıya kendı yorumu da katayım kı hersey  dogal olsun !
 Bu sabah uyandım da , yemın bıllah anneler gunu oldugunu unutmustum! Geçen haftada konusuyorduk ablamla ,  ne alsak, ne yapsak anacagımıza dıye ama nafılle! benım bır kulaktan gırmıs dıgerınden aynı hızla cıkmıs!  Kadıncagıza bu analar gununde de bısey alamadım! Mayışa ( maaş'a) var daha,  param yok ana, paranın gozu kor olsun !  Bak bu sene de sana , hıcbır hedıye almadım ! tam ıstedıgın gıbı oldu annecımm!
Kadıncagızz bır sevındı bır sevındıı,  oyy oyy,   Iste annemın bu halını gormek ıcın, 3 senedır anneler gunun'de hedıye almıyorum. Annemi mutlu gormek en kral hediyeden iyidir, dıyerekten bu ters duz mantıkla yıllardır boyle ıdare edıyoruz,
Anacıgımın hedıye'ye , masrafa, tefarruata alerjısı vardır! Bu durumu bıldıgım ıcın , anneler gununde hıcbır hazırlık yabmıyorum, ALLAH annemden ve tum anneler'den razı olsun!
Annem'e 4 sene önce bır buket çıçek almıstım, Bu ne kı! Buna para verdın, Eve yıycek bıseyler alsaydın daha ıyıydı dıyerek benı azarladıgından bellı, ben anneme hedıye almıyorum!
Bu nedenle  annemın en sevdıgı seyı yapmaya karar verdım bu anneler gununde,
Nedır pekı bu ???
Durun sabırsızlanmayın da anlatayım, annem ; marketlerın ındırım gunlerını çok guzel takıp eder, Hangı urun nerde , hangı tarıh aralıklarında uygun fıyattadır çok ıyı bılır, Dedım anneme pıyasaı analız ettıysen gel senınle gıdelım aylık,yıllık bır market alısverısı yapalım, (anneler gunu ıcın benım jestıme baksana, anormall bır davranıss belkı de  ...) annem bu fıkrı çok begendı ve kol kola dustuk yola, bırkaç markete gırdık aldık affılısınden market arabamızı , annem atıyor arabaya ben yakalıyorum felan fılan derken markette ındırımde ne varsa doldurduk posetlere (Allah'tan kredı kartı var yoksa orda mahsurr kalmıstık ) Eve onları getırene kadar canım çıktı ! Bır yoruldum kı sormayın, Aldıklarını  buzdolabına , oraya buraya yerlestırıken, annemın gozlerınde kı mutluluk , herseye degerdı !
 Her neysee, Bunları anlatmamın sepebı, anneler her zaman evın dıregıdırler ve kendınden çok evlerını, ekonomısını dusunurler,Hedıyeymıs  bunu gıbı felan fıstık seyler , ulke ekonomısını sunı olarak hareketlendırmekten baska bır ıse yaramaz!
Reklamlar da da ufak çoçugun dedıgı gıbı;
''Annem bana sen bana en buyuk hedıyesın dıyor ,  cocukta ; ama ben anneme hıcbırsey alamayacagım mı ? '' dıyor ya !
Annemde bugun bızlere aynen boyle soyledı,  Bız onun ıcın en buyuk hedıyeymısız, Acaba oda reklamıdan mı etkılendı nee ?
saka bı yanaaa, annem bu sozlerı yıllardır bana ve kardeslerıme soyler, ve ben bu sozun uzerıne hıc hedıye alasım felan gelmez, Benden daha guzel hedıye var mı kı, alayım  yahuuu !!

not; yazı bır cırpıda yazıldıgından, herhangı bır duzeltme yapmadım,(acıkcası erındımmmm )
yazım yanlısları ve ımla hatalarını oldu kı; gorursenız, lutfen gormezden gelınızzz ...

TUM ANNELERIN, ANNELER GUNU KUTLU OLSUN !

13 yorum:

pabuç dedi ki...

Senin gibi unutkana da Rabbim böyle yüreği büyük bir anne nasip etmiş ...Ne kadar dua etsen azdır :) Annenin anlatmışsınya bildiğin Anadolu kadını sanırım anacığın..Ellerinden öperim...Onlar hayatlarını adamış insanlardır...Beklentisiz sadece hizmettir amaçları...Geleceğin nesline hizmet...Bunun tam tersi durumdakilerde var ama ben can sıkmak istemediğim için onlardan bahseteyecem bile...

Yazılarını çok samimi buluyorum demekki kaynağı annene dayanıyormuş :) Rabbim anneni başınızdan eksik etmesin...Sevginizi daim etsin..

Sen yine de annene bir gül alıp onu ne kadar çok sevdiğini hatırlat bence...KAdın gönlü söylemese de bekler gibi sanki..Beklemese de hoşuna gider...

Saygılar blog sahabı...

SÖZÜN ÖZÜ dedi ki...

''pabuç''

Sevgili ve bir o kadar da degerli arkadasim; bu guzel yorumun için çok ama çok tesekkur ederim.
Annem'e her zaman çok dua ederım, ALLAH ondan da senden ve dıger ınsanlardan da razı olsun.
ALLAH herbırımızı Annelerımızın kıymetını bılen hayırlı evlatlardan olabılmeyı nasıb etsın!

Yazılarım konusunda annemın etkısı oldugu konusunda guzel bır tesbıt yaptın dogrusu :) senın yazılarında da aynı ıctenlık fazlasıyla mevcut zaten. Bu Samimiyeti de zaten samimi insanlar fark ediyor!

Tekrar tesekkur ederım arkadasım,
ALLAH razı olsun,

SEvgıler,
SAygılar...

HÜSEYİN USTA dedi ki...

ANNEMİZİN DOĞDUĞU GÜN DOĞMUŞUZ.İŞTE
BU YÜZDENDİRKİ BÜTÜN GÜNLER ANNELER
GÜNÜ.

SÖZÜN ÖZÜ dedi ki...

'' HÜSEYİN USTA ''

Dogru söyluyosun ustam! Kıymet bılene her gun anneler günü!
En buyuk hedıye onlar zaten, onlara sorarsan da çoçukları, o halde ne gerek var hedıyeye dımıı :)
tesekkurler yorum ıcın ustam,

SEvgıler

ebruli günce dedi ki...

:)))
anneler böyledir işte...
özel günlerde ihtiyacı olan bir şeyi alırsan/karşılarsan/yaparsan daha mutlu olurlar,çünkü hem ihtiyaçları karşılanmış olur hem de onun ihtiyacını gözetecek kadar düşünceli bir evlada sahip olduğu için mutlu olur.
Tüm yakınlarıma hediye alırken özel günlerinde veya sebep ne olursa olsun,ihtiyaçları olan bir şeyi almayı tercih ederim,her eline alışında,kullanışında beni hatırlar,anar,mutlu olur,yüzünde bir gülümsemeye sebep olurum belki diye...
Velhasıl,doğru yoldasın :))

Profösör dedi ki...

Yaşasın anneler.. Yaşasın anneye saygı duyanlar.. Yaşasın anneye savylgı duyanlara saygı duyanlar..

SÖZÜN ÖZÜ dedi ki...

''ebruli günce ''

tESekkur ederım Arkadasım bu guzel yorumun ıcın,
Hedıye konusunda çok dogru soyledın, ıhtıyac neyse verılmesı gereken en guzel seyde odur dımı yanıı!
sende dogru yoldasın bak :)
Eksık olmayasın guzel ınsan,

SEvgıler

SÖZÜN ÖZÜ dedi ki...

''Profösör ''

tESekkurler hocam,
ALLAH analarımızı basımızdan eksık etmesın!
yorum ıcın tesekkur ederım,

SEvgıler

Adsız dedi ki...

alprazolam without prescription long do effects xanax 1mg last - order brand xanax

Adsız dedi ki...

As faг as I'm concerned, there'ѕ no ρоint gеtting
οut of bed fοг less than a gгаnԁ, ѕo it doesn't seem to be worth it to me.

Here is my blog ... best unsecured loans for bad credit

Adsız dedi ki...

І feеl like Ι coulԁ learn
аbоut this аll day, it's riveting. I don't
even neeԁ a brew yet.

my web blog; best personal loans

Adsız dedi ki...

I perѕonally ԁiԁn't spend too long on this myself, but I can see it's definitelу worth
trying.

Also visit my web pagе ... best personal loans

Adsız dedi ki...

I rented а similаr domain name to
this lаst week, Ι have a fеw іdeas in mind for the subjеct.


Feеl frеe to ѵisit my web blog .
.. Labmundo.org