27 Şubat 2011 Pazar

SAĞLIK OLSUN



            En son ayrıldığımızda birbirimize  '' Sağlıcakla Kal ''  demiştik hatırladın mı ? İşte ben o günden sonra hiç sağlıklı düşünemedim! Sağlıklı da olamadım !
          
         Hani o son konuşmamızdı , birlikteliğimizi  tek celsede  bitiriren son buluşmayı , hatırlamak istemesende hatırlarsın şimdi. Lütfen arkana bile bakmadan git diyen beni bu sözümden dolayı çok yargılamışdın gözlerinle.  Daha kolay bi ayrılık sahnesi düşünemediğimden sana sarfetmiştim bu lanet cümleyi. 
        Ama sana giderken, gitme diyemediğim için ; ben hep arkandan baktım!  Kaldım öylece sokağın bir köşesinde, belki sende arkanı dönüp bana bi kez bakarsın diye! 
  Nerden bilirdim ki ilk defa sözümü dinleyeceğini ! Nerden bilebilirdim ki ?

        Şimdi o gidişinin onküsür yıldönümünü kutlarken aynı sokağın kaldırımlarında. İstemeden dert yandım ortak dostlarımıza. Ben anlattıkça derdimi  ''sağlık olsun '' diye beni teselli etmelerini artık kaldıramıyorum. Biliyorum unutmadın sende beni, halen seviyorsun biliyorum, biliyorum. Bana tekrar dönmeyeceğini de biliyorum.
Bende sana bu saatten sonra  ancak  '' yüreğine sağlık '' diyebiliyorum !
  yüreğine sağlık ! o güzel yüreğine ...

Hiç yorum yok: