15 Temmuz 2011 Cuma

DUA İLE . . .

Rabbinizden bagışlanma dileyin. Sonra da ona tövbe edin...Gerçekten benim Rabbim,esirgeyendir, sevendir.(Hud90)...

Dedim ... Bunca günahım var hangisinin tövbesini yapayım...

dedin : 

"Ey kendi aleyhlerinde olmak üzere ölçüyü taşıran kullarım. Allah'ın rahmetinden umut kesmeyin. Şüphesiz Allah, bütün günahları bağışlar. Çünkü O, bağışlayandır, esirgeyendir." (Zumer53)

Dedim ...   Rabbim günahlarım tövbe ettiklerimden daha fazladır. Hepsini söylemeye dilim varmadı. Onları da affedermisin? 

dedin :

''Size demedim mi, göklerin ve yerin gaybını gerçekten ben bilirim, gizli tuttuklarınızı ve açığa vurduklarınızı da ben bilirim.''(Bakara33)

Dedim... Yine gelsem bağışlarmısın? 

Dedin : 
''ALLAH'tan başka günahları bağışlayacak olan yoktur.''(Ali imran135) 

Dedim... Rabbim benim senden başka kimim var? 
Dedin : 
''ALLAH kuluna yetmez mi?''(Zumer36)   . . .




BERAT KANDİLİMİZ ve CUMAMIZ , MÜBAREK OLSUN...

CENAB-I HAK , YAR VE YARDIMCIMIZ OLSUN İNŞALLAH.
HERKESE HAYIRLI KANDİLLER DİLERİM ...
DUA İLE ... 




SEvgiler
SAygılar ...

10 yorum:

cecil dedi ki...

ecmain ..
Allah razı olsun..

gelibolu17 dedi ki...

(Berat gecesi göklerin kapıları açılır, melekler müminlere müjde verir ve ibadete teşvik ederler.) Berat Kandilimiz Mubarek Olsun Selamlar,sevgiler :)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

hayırlı cumalar
hayırlı kandiller

.........n........ dedi ki...

Allah razı olsun sözümüzün özü. Çok güzel bir paylaşım olmuş. Tüm günahlarımızın affı dileği ile. Selamlar,sevgiler

fulya dedi ki...

ne güzel yazmışsın... içim huzurla doldu bir anda... çok sıcacıktı yazın eline sağlık

Unknown dedi ki...

Cumanız mübarek, Kandiliniz kutlu olsun...

N.Narda dedi ki...

ÇOK GÜZEL KOLAJLAMIŞSINIZ. TEŞEKKÜRLER. GEÇMİŞ DE OLSA SİZİN DE KANDİLİNİZ BUGÜNKÜ CUMANIZ DA MÜBAREK OLSUN :)

Afşar Çelik dedi ki...

Güzel, umut verici, olumlu...

ELİF dedi ki...

Allahım kapısına kadar gelen kulunun ellerini hiç boş bırakmamıştır.Yeter ki gönülden dua edelim..

Deniz dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.