1 Ağustos 2012 Çarşamba

GÖZLERİN




GÖZLERİN
 Gözlerin, tutup kolumdan çeker beni senin yoluna,
Gözlerin, atar beni gözlerin karası sevdalara.
Gözlerin, düşürür beni en kahpe tuzaklara,
Gözlerin, yakar beni yarı uyanık aşk acısıyla.
Gözlerin, alır beni götürür bilmediğim masallara,
Gözlerin, satar beni üç kuruşluk aşk romanlarına.
Gözlerin, tutar beni vurur kıyıya dalga dalga,
Gözlerin, bırakır beni her gece çıkmaz sokaklara.
Gözlerin, susturur beni ifadesiz kalırım gece yarılarında,
Gözlerin, söyletir beni dolaşırım bağıra çağıra yollarda.
Gözlerin, inandırır beni en gözü kara yalanlara,
Gözlerin, kandırır beni aklım bir karış havada.
Gözlerin, salar beni adı konulmamış duygulara,
Gözlerin... gözlerin... gözlerin...

Yazan: Banu Kenber (onaylı)

5 yorum:

ali zafer sapci dedi ki...

Teşekkürler.

SÖZÜN ÖZÜ - SALİH YILDIRIM dedi ki...

Teşekkürler üstad. Çok güzel bir şiirdi. Yüreğine sağlık ...

SEvgiler ...

elde var şiir dedi ki...

Teşekkür ederim Güzel İnsan.. Senden böyle yorumlar almak gerçekten çok güzel...

Adsız dedi ki...

harika bir şiir tşk.ederim bende beklerim sevgiler =)=)
http://mervenindnyasndankareler.blogspot.com/

elde var şiir dedi ki...

teşekkür ederim.. sizi de beklerim :) şiirle...