29 Ekim 2009 Perşembe

bi şey söyle !



Günler günleri kovalıyordu, 
Hiç geçmediği kadar hızlı geçiyordu artık zaman. 
Geçiyordu geçmesine ama artık  acıtıyordu, 
Kangren olmuştu düşlerim,
Kesip atamıyordum yerinden,
Belki de halen sensiz kalmaktan korkuyorum !

Senden önce , senden sonra
Ne fark eder ki herşey aynı,

Düşüncemin yeni kahramanı sadece yalnızlık !
ki  ben ona halen alışamadım.
Oda yadırgıyordu bende ki yerini 
ama seni bir türlü geri getirmiyor ki !

Alışmamalıydım bu duruma, 
Zaten alışamazdım da ! 
 Ey zaman !   
Hani sen herşeye ilaçtın ?
Peki şimdi neden ilaç olmuyorsun yarama!  
Bak kanıyor içim,
İçin için hıçkırıklarımı işitmiyormusun? 
Görmüyormusun ki halimi !
Perişanım işte, Sen sadece seyreyle dur acizliğimi !

Tüm dertler üstüme üstüme gelmek için birbiriyle yarışırken, 
Sen nerdesin ?  
Neden engel olmuyorsun?  
Bu kadarını benim bünyem kaldırmaz sen bilmiyormusun !!!
Git zaman başımdan,
Öyle hızlı geçip kafa ütüleme! 
Ne duruyorsun git!
Git de ilacını getir,
  
veee 
Şimdi git söyle ona, 
Bitti o de, 
Tükenmek üzere de!
kendini tüketti de!!!
Ne bileyim işte 
  gitttttttttt !
yeter ki 
git !
ona 
bi şey söyle ...

2 yorum:

Pabuc dedi ki...

bak yukarda gıcığın biri eğlenceli yi işaretlemiş ..bil bakalım o kim :P

SÖZÜN ÖZÜ - SALİH YILDIRIM dedi ki...

Papuçç :))))hiç gülcem yoktu valla.
BU yazıyıda eglenceli buldun ya pehhhh diyorum sana :D
Yorumlarınla beni çok mutlu ettin. ALLAH razı olsun diyeyim de.Sende mutlu ol :)))
Sagol papuç. Senin için daha eglenceli yazmak isterdim :D

SEvgilerimle...