15 Kasım 2009 Pazar

kendime yazdım



 Bugün benim doğum günüm, Doğduğum gün işte yıllar önce bugün. Yıllar önce dedim de yaşlanıyorum bea!
Saç baş daha tamamen dökülmedi ama  büyük çaba sarf ediyorum kalanını kurtarmak  için. Ey saçım,kaşım bilümum genclik aksesuarlarım size sesleniyorum ! Ne güzel yıllardır beraberiz bu saaten sonra bırakıp gitmeyin beni ! Hem bırakıp gitmek sizin namınıza yakışır mı? Ve coşkuyu ver coşkuyu da nereye kadar ! 
O çoktan  hazırlanmış, kararlı gözüküyor. Birgün bırakıp gidecek  nasılsa !Kira da istemiyorum işte oturun nolur kalın durduğunuz yerde!  İstediğiniz kadar kullanabilirsiniz tenimi, beleşş yaşamanız için uzun yıllar size sponsor da olurum  :)) 
 Daha dün gibi hatırladığım şeylerin üzerinden meğerse çok zaman geçmiş. Yaş kemale ermeye başladı galiba. Açıkça bu yıl çok kötü geçti !  her anımda mutsuzdum hep bir huzursuzdum. 
Neyse Eskiler eskide kaldı, zaten açmamak üzere kapattım o defterleri !Geçmişi dert edip yeni dertler eklemiycem artık haneme!
25 yaşımı geride bıraktım az önce. Ne bir tebessüm ne bir şefkat gösterdim ardından.
Arkasından bakma gereği bile duymadım! Giderken bana  söyleyecek sözü bile yoktu! Belki de yüzü yoktu! Ne vermişti ki bu yıl benden Ne isteyecekti ?Yaşanmış artık çoktan yaşanıp kendini tüketmişti. Olmuşla ölmüşe çare de yoktu. 
Bu yüzden geçmişe mazi deyip,  bir cızzık çektim yitirdiklerime.Tarihimin tekerrür etmemesi için gerekli dersleri almıştım bile. Hayırlı bir ömür diliyorum kendime.
Son söz,

ALLAH'ım   Saydığım ve sayamayacağım  kadar,  sonsuz güzellikleri çok cömertce verdiğin  için, doğum günüm vesilesiyle bir kez daha Şükürlerimi sunuyorum ! 
Hamd olsun  aldığım her nefese ...



Not :1  
 Doğduğunuz gün neler olmuş ??? Ülkemizde ve dünya da neler yaşanmış ???
Şu saniyeye ya kadar  hayatınıza dair tüm detaylı bilgileri  benim gibi merak ediyorsanız? Bilmenizi gerektirecek ama bilmeseniz de size hiç bir  şey kaybettirmeyecek tüm ayrıntıları aşağıdaki linke tıklayarak öğrenebilirsin. 
( Doğum günü tarihininizi girip,  hesapla demeniz yeterli )
Haliyle insanın doğduğu güne aklı yetmiyor ve merak ediyor o güne dair olan şeyleri. İşte bende araştırdım bu site yardımıyla buldum tüm ayrıntıları. Afferin bana :))) 

NOT: 2  
ÖNCELİKLE AŞAĞIDAKİ GEREKSİZ AYRINTILARI ,OKUMANIZ  İÇİN PAYLAŞMADIM BAŞTAN SÖYLEYEYİM. 
( sonra karşıma geçip '' bana ne senin doğduğun günden kardeşim '' diye söylenmeyin ! ) 
Bu not,şuan okuyanlar için bir  hatırlatmaydı :))
   HAFIZAMA GÜVENEMEDİĞİM İÇİN ÖZEL İŞLERİME BLOG SİTEMİ ALET EDİYORUM. BUNDAN SONRADA PİS İŞLERİMDE DE KULLANACAĞIM :)))  
Postun başlığında da belirttiğim gibi, bunların hepsini  ''kendime yazdım'' , kendim için karaladım.

kendime yazmayı da alışkanlık haline getirmek istiyorum. SÖZ GİDER YAZI KALIR ! demiş ya atalarımız, bende balık hafızamın beni yarı yolda bıraktığı zamanlarda buraya gelip yardım alacağım.
 Kendime Teşekkür ederim bu yazıyı karaladığım için.



15 Kasım 2009
11:20 itibarı ile

15 Kasım 1983
Bir Salı günü dünyaya geldin
Sen doğalı 316 ay geçti
Sen doğalı 1.356 hafta geçti
Sen doğalı 9.497 gün geçti
Sen doğalı 227.939 saat geçti
Sen doğalı 13.676.360 dakika geçti

Sen doğalı 820.581.632 saniye geçti
                                                                                          
Bugün doğumgünün. Mutlu Yıllar ( Sağoollll )



Şu anda 26 yaşındasın
Bir sonraki doğum gününe 365 gün var
Bir sonraki yeni yıla 46 gün var
Hicri takvime göre doğum tarihin 10 Safer 1404
Tahmini ana rahmine düşme tarihin 08 Şubat 1983

Şuan için Dünyadaki insan nüfusu : 7.023.525.556


Doğduğunuz yıl asgari ücret: 16.200 TL
Sen doğduğun gün Amerikan Doları : 260,20 TL idi
Sen doğduğun gün Alman Markı : 97,56 TL idi
Sen doğduğunda 200 gr ekmek 11 Lira 11 Kuruş du

Sen doğduğunda cumhurbaşkanımız Kenan Evren idi.

Sen doğduğunda başbakanımız Bülent Ulusu idi

1982-1983 sezonunun şampiyon takımı Fenerbahçe,
gol kralı Selçuk Yula (Fenerbahçe) 19 gol

1983-1984 sezonunun şampiyon takımı Trabzonspor,
 gol kralı Tarık Hocic (Galatasaray) 16 gol

Ortalama Türk erkeği ömrüne 40 yıl uzaktasın
Ortalama gelişmiş ülkelerdeki erkek ömrüne 46 yıl uzaktasın

Ortalama Türk kadını ömrüne 45 yıl uzaktasın
Ortalama gelişmiş ülkelerdeki kadın ömrüne 53 yıl uzaktasın
Allah uzun ömürler versin. (Aminn)

Senin yaşına eşit bir ördek 7 yaşında
Senin yaşına eşit bir keçi 5 yaşında
Senin yaşına eşit bir kedi 13 yaşında
Senin yaşına eşit bir at 15 yaşında
Senin yaşına eşit bir balina 133 yaşında   ( Bu ne yaaa !!! )

Akrep burcundansın
Burç taşın Sarı Yakut,Sitrin
Burç Uyumları
Balık, Yengeç burçlarıyla uyumun çok iyi.
Yay, Oğlak, Başak, Terazi, Akrep burçlarıyla uyumun iyi.
Koç, İkizler burçlarıyla uyumun orta.
Kova, Boğa, Aslan burçlarıyla uyumun kötü.

Akrep burcuna uygun meslekler;
Yönetici, organizator,bilgisayarcı, endüstri lideri, komutan, satış yöneticisi, müdür, operator dişçi, teknik mühendis, gazeteci, kimyacı, müzisyen, müzik aletleri yapımcısı, tamirci, yazarlık, denizci, havacı

Kader Sayın 11
Sezgi gücü, Ülkücülük, Keşif yeteneği, Duyarlık, Fanatik.Hayalci ve öngörülü kişiliktir. Sanatkardır. Bilinç üstü gelişmiştir. Çok gergin ve aşırı duyarlı olmaktan korunmalıdır.
Dogum gününüze göre hangi hayvansın? (Aslan)
Siz lider olmak için doğmuşsunuz. Sözünü dinleten, dediğini yaptıran birisiniz.
Kararlı tavırlarınız çevrenizdekileri etkiliyor.
İnsanların arkadaş olmak isteyebiliceği birisiniz.


Akrep burcunun ünlüleri;
Abdullah Gül
Alain Delon
Arzum Onan
Emel Sayın
Alain Delon
Marie Curie
Mesut Yılmaz
Süleyman Demirel
Rock Hudson
Martin Luther
Alfred Nobel
Pablo Picasso
Marie Curie
Indira Gandhi
Katherine Hepburn
Mesut Yılmaz
M. Kemal Atatürk
Necmettin Erbakan
Nazlı Ilıcak
Süleyman Demirel
Dostoyevski
Troçki
Albert Camus
Voltaire
Theodore Roosevelt
Arzum Onan
Emel Sayın










Zerrin Özer
Meltem Cumbul
Muazzez Abacı








3 yorum:

sufi dedi ki...

Akrep burcu, yani su grubunun özel insanı; Unutma ki "çeliği suyla keserler"Doğum günlerin mutlu umutlu ve aşkla çoğalsın ve büyük büyük haneli nice yıllara ulaşsın dilerim.
"hediyedenizi.com'un"belirttiği Senin doğum gününde doğan bazı zatlara benzeme ne olur.Sevgilerimle.

SÖZÜN ÖZÜ - SALİH YILDIRIM dedi ki...

DEĞERLİ YORUMLARINI ESİRGEMEDİĞİN İÇİN ÖNCELİKLE ÇOK TEŞEKKÜRLER EDERİM SUFİ.
CENABI ALLAH HEPİMİZE HAYIRLI ÖMÜRLER NASİP ETSİN İNŞALLAH.
O sitenin belirtiği zatlarla tek ortak noktam sadece aynı gün doğmuş olmam,Benzemem söz :))
SEvgilerimle...

Pabuc dedi ki...

heralde bu yazıyı sonuna kadar okumasını beklemiyorsun kimsenin :P yaw gazete manşetleri felannn oooo ben okumadım walla ne yalan diyim :P sadece senin yazını okudum onun için geçmiş doğum günün kutlu olsun (olmuştur heralde :P)