17 Aralık 2009 Perşembe

Buğulu Camlar

                               
            Zamanın her dilimine seni yayabilmek , uzun uzadıya iç geçirim nöbetlerimde yanımda sadece seni görebilmekti benim en büyük şansım. 
O anın tadı sende gizliydi ve sen bana, bir cam buğusunun arkasında ki uzaklık mesafesindeydin.Neden sonra gittikçe uzaklaştı suretin avuçlarımdan. Sana ulaşmanın bir yolu elbet bulunmalıydı.İlk zamanlarda  camların buğusuna seni yazarak başladım bende ki seni anlatmaya.
         İsminin yanına sana dair sevgi ifadeleri türetiyordum kendimce. Siliniyordu harfler kendiliginden, onlar silindikçe ben tekrar tekrar yazıyordum.İnatçıydım,kararlıydım ve inandırmıştım kendimi. 
Sağır sultan bile duymuştu anlamıştı halimden ama bir sen halen bilmiyordun seni çok seven birinin varlığını! 
Camlar yağmur sonrası  buğulanmadığı zamanlarda kendi nefesimle karalama defterimi oluştururdum.Offlayıp pohhlarken çok komik oluyordu yüzümün ifadesi. Görmeni çok isterdim ahh keşke bir görseydin,bir bilseydin! Görebilseydin zaten sende beğenirdin ama bir türlü görmedin.Sana kendimi ifade edebilecek daha başka türlü yollar vardı ama ben inatla camların buğusunu seçmiştim.
   Seni defalarca yazdım parmak uclarımla fakat sen görmüyordun! Parktaki banklara kazıdım ismini kendimce şekiller verdim,kalpler çizdim içlerini baş harflerimizle doldurdum ama hiçbirisi minik titrek ellerimle camın buğusuna seni yazdığım kadar zevk vermiyordu!
               Düşsel avuntularımda hep sen vardın! Geceleri düşlerimde seni buğulanmış camlara ismini yazarken görüyordum.Sonrasında sende bana eşlik ediyordun beraber nefesimizi birleştirerek pohhlarken kocaman camların suretinde kocaman bir çift yürek oluyorduk.
Okuduğum kitaplarda önsöz ve sonsöz sadece sendin! Daha sonraları duvarlara karaladım adını,okul defterlerime,kitaplarıma yazdım seni ama sen halen yanımda yoktun.
Herkese,herşeye söyledim seni ne kadar çok sevdiğimi.Dünya bilse ne çıkar,sen halen bilmiyordun!
   Gerçeği çok  sonraları anladım. Buğulu camlara yazılar yazıp hayaller kurmak çoçukluğumun en zevkli en kıymetli oyunuymuş meğerse benim için, 
sense bu oyunun en pahabiçilmez kahramanı oluyordun her seferinde.
bazen,   ''Sen'' oluyordum bu oyunda.
bazen,  ''Ben''oluyordum.
 Ama her defasında yine ''biz'' oluyorduk !
 Camlar her buğu tutuşunda, aklıma yine sen gelmişsindir.Çok uzakta olmasan bile özlenmişsindir. Kalbim sana yine yenik düşşdür.Anılarım yine depreşmiş,her işin içine yine sen karışşsındır bunu da bilesin ...




 Yazan :  Salih Yıldırım


15 yorum:

Pabuc dedi ki...

İlk yorum benden gelecek dağılın nannn:P:)

Pabuc dedi ki...

Ya Allah beni kahretmesin emi....Al işte blog sahibi güzelmi güzel bi yazı yazmış samimi içten dokunaklı ama gel gör ki ben yine okurken uyuz uyuz gülmeye başladım ...olmuyo ciddi yorum yazayım ağır abi takılayım (ki kurtlar vadisi akşamında) diyorum ama cıks olmuyo işte..Allan ebnim içimden duygusallığı almış(:P) ve Yıldız Tilbe'ye vermiş napayım bu da benim eksiğimim:)))

YA Allah senin iyiliğini versin ...demek o parklarda bankları çakıyla kazıyan kişi sendin hee..yıllardır merak etmişimdir bu kimdir diye:P kardeşim nedir bu bankların sizden çektiği (sus papuç sus artık) gidin sevdiğinizin adını bi pastanın üstüne yazdırın ve gidin verin ona...kamu malına neden zarar veriyorsunuz cıks cıks...

not:cidden özr dilerim yorumum için..Bu da benim stres atma yöntemim o da sana rastladı hakkını helal et :)

SÖZÜN ÖZÜ - SALİH YILDIRIM dedi ki...

:)))))
Papuç, beni çok güldürüyorsun yorumlarınla. ALLAH'ta seni güldürsün emi!
Demek Yıldız tilbe duygusallığını senden aldı yok inanmam :))
Çok Teşekkürler eğlenceli yorumların için. İstediğin gibi yaz ya şurda stres atıyoruz sonuçta.
Parklarda banklara yazan evet bendim hiçde pişman değilim :)) Pasta almasını bilmiyorduk o zaman dilimlerinde (muhtemelen paramız yoktu) Elimizden geleni ardımıza koymayarak bizde banklara sevgi gösterisinde bulunuyorduk :))
Sağolasın,Yorumlarınla İyi ki varsın !

SEvgilerimle...

Pabuc dedi ki...

aaa bak şimdi sen bilmeden benim için hayatta en önemli sözü yazmışsın onun için tamam ben de bundan sonra ciddi şeyler de yazacam yorumlarımda...(ahh ahh işte zorlayacam kendimi ciddi yazmak adına:P)

Parasızlık heee ...o çakıya verdiğin parayı pastaya verseydin derdim ama demiyecem ciddi olacam henfendü gibi davranacam demicem :P :))

Seni de güldürsün ALLAH...

SÖZÜN ÖZÜ - SALİH YILDIRIM dedi ki...

De deee içinde kalmasın :))))
ALLAH cümlemizi güldürsün inşallah.

SEvgiler...

sekeral dedi ki...

ben de küçükken hep buğulu camlara "fb" yazardım kardeş.. benimki de sayılır mı : )) gerçi fala ne zaman buğulu bir cam görsem ya da çamurdan kirlenmiş bir araba görsem onun üstüne de fb yazıyorum.. durduramıyorum kendimi.. taaa çocukluğuma götürüyor bu manasız eylem beni !! tıpkı senin bu yazınla beni çocukluğuma götürdüğün gibi ...

bank ya da ağaçlara çakı vb kesici delici aletlerle isim ya da şekil kazımaya da son derece karşıyım.. teessüflerimi özellikle belirtmek isterim :))

SiL BaştaN dedi ki...

Duygular, hisler kalemle satırlara akan yazılar... Evet kimi zaman hepimizin yaptığı gibi cama yazılanlar, sonrada buhar silindikçe tekrardan buhar oluşturmak nefesle beraber. Hiç silinmesin dilemek içten içe. Bazen bir çatısından duman tüten ev, kimiz zaman da kocaman bir kalbin içinde başharfler yazılası camlar... Hislere tercüman olunmuş bu yazıda, kendim yazmış gibi sahipleniverdim ( birde hemen solumdaki camı hohlayarak yapıverdim bir woswos içine de beni oturtuverdim - tek hayalimi gerçekleştirdim el çabukluğu ile- )

Selamlar, saygılar, sevgiler...

đerkenαя dedi ki...

:)) yahu sadece kalbe yazmak neyinize yetmiyor kardeşim, heryere pöykürme gereği duyuyorsunuz aşkınızı, sevdanızı.. Karşısına çıkıp ona anlatmak varken araya gereksiz metaryeller koyuyorsunuz..)
Yazınız samimi ve içten olmuş.. ancak şöyleki, oraya buraya yazılmasına tammamen karşıyım bende..)
Baki sevgiyle..

SÖZÜN ÖZÜ - SALİH YILDIRIM dedi ki...

'sekeral''
FB baş harfleriyle yapılan her eylem yazılabilir kardeşim.Yeterki fb olsun işin içinde.
Barmakla yazalım lütfen ,kesici aletlere topyekün karşıyız :))
Sen gördüğün düşüde fb'ye yorardın dime ? :))

Sevgilerimle...

SÖZÜN ÖZÜ - SALİH YILDIRIM dedi ki...

'' SiL BaştaN ''
Yorumunuz için çok teşekkürler. Sizleri uzun zaman sonra buralarda görmek sevindirdi bizleri efendim :))
hohlayarak cam buğusuna yazı yazmak çok güzel birşey gerçekten. heryer sizin karalama defteriniz sil baştan yaz gitsin! Ben yaparken bazen nefesim kesiliyor ayarı tuturamayıp fazla hohluyorum temiz bir sayfa açabilmek için. :))

SEvgiler,
SAygılar sunarım...

SÖZÜN ÖZÜ - SALİH YILDIRIM dedi ki...

'' đerkenαя ''
:))) teşekkürler güzel yorumun için.
Araya metaryeller koymadan sevgiyi ifade edebilmeli insan. Çok güzel söyledin de biz çoçukluk aklıyla bunu çok geç fark ettiydik. Tabi atı alan üsküdarı çoktan geçmişti. Biz boşa cızıktırıyoduk orayı burayı!
Bende karşıyım oraya buraya yazılmasına :))

SEvgiler...

sufi dedi ki...

Buğulu camlara yazılan yazılar buğu kaybolsa da silinmez inan ki.Yüreğin acısıyla gözden akan gözyaşında gizlenen aşk gibidir onlar sanki...

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Hoş bir yazı sevgili sözün özü.Ama ben hep parmağımı tepeye koyup ,aşağıya doğru çekme aktivitesinde bulunmuşumdur :)

SÖZÜN ÖZÜ - SALİH YILDIRIM dedi ki...

''sufi''
Yüreğine sağlık üstadım çok güzel yorumlamışsın yine.
Varsın silinmesin kalsın en derinde o izler. Buğulara yazar çizeriz göz yaşlarımızı akıtarak içerimize.
Teşekkürler sufi.

SEvgiler,
SAygılar...

SÖZÜN ÖZÜ - SALİH YILDIRIM dedi ki...

''Dalgaları Aşmak ''
Bugulara yazmanın diğer şekillerinide itinayla tavsiye ederim :))
Teşekkürler.

SEvgiler...