3 Ağustos 2010 Salı

NE ALAKASI VAR ?

 
Resimlerin Dili Olsa da Bir Konuşsa ... 

Bazen bır bırınden alakasız seyler dusunuruz ve bunları çogu zaman aynı anda yaparız,  ki ben hep böyle yaparim nedense, Iste asagıda gordugunuz resımler sadece bır anlıkdusuncemın mahsuludur,tercumesıdır  bılmem ki neyin nesıdır ?


Ve sözü resımlere bırakıyorum birazda onlar konuşsunlar...

             Savunmasiz bır bebek  gıbı hissediyorum kendimi, ıyı nıyetlı dusunceler beslıyorum herkese,çok  korkuyorum! Savunmasızım dedım ya; bu yüzden ürküyorum herseyden,  sefkatlı ellere ıhtıyacım var ,  her zaman sıkkı sıkıya sarsın benı ıstıyorum. Avuclarımda sıcaklıgını hıssetmek ;  guven duymak ıstıyorum , sadakatın  kokusunu ılıklerıme kadar hıssettıkten sonra , Tenım artık onun gıbı koksun ıstıyorum!
Kokusu sınsın ıstıyorum senın de üzerıne,  geldıgım yerın...
hep cennet kokayım ıstıyorum, anlıyor musun benı  ?



Zaman dursun ıstıyorum bazen, Hıç ama hıç akmasın!  Resım karesı gıbı kalsın, Kum saatım tozu dumana katmasın! Ya da benı geçmıse goturun hatalarımdan ders alıp geri geleyım ! Kırdıgım gönüllerı tamır edeyım, kendımle hesaplasip ,eski defterleri bir bir kapatayim!  sonra yıne\yeniden  akreple yelkovanın beklenilen kavusmalarına ,
ön siralardan alkıs tutarım...



Attıgım adım sayısı kadar , aldanmisligim var!
içımden bılınmeyen ıklımlere dogru goç edıyorum...


 

 Kendıme söyleyemeye cesaret edemedıgım cümlelerımı hep yalnızlıgımda kendıme ıtaf edıyorum. Ne ,öznesını ne yuklemını hatırlıyorum sonradan,belkıde bunlari kendıme fazla yük edıyorum! 


Galıba ben yalnızlıgı sevıyorum...
Sadece bir tutam, huzur arıyorum...




Çok karısigimm hemde çokk, kendımle  her çelışmemde yıne  kendı rekorumu kırıyorum.
Kararsizligim benden önce gıdıyor, gıdecegım yere, Çok yazik hemde  çokk ! Farkına varmadan, haksız rekabete gırıyorum gönül gözümle...




Bazen kendimi  çok aciz hissediyorum!
Karanliga küfür ettıkçe edesım gelıyor, Aydınlıgı sevmıyorum  kı bır mum yakayım,
Berdush , zavallı, bıçareyım bazen...





Umutsuz ınsan her zaman, heryerde, her yasta  mutsuz...






düsünüyorum, 
sadece düsünüyorum ...
Düsündükçe ınsan oldugumu hatırlıyorum,
insan gibi yasamam gerektigini animsiyorum,
düslüyorum ve hayal kuruyorum
ve bır daha dusüncemı sorgulayarak saglama yapıyorum.
Ne istedigimi artik biliyorum .s


 

Yalnızlıgımda, kalabalık ortamlarda aslında ben her yerde huzur ariyorum,
Mutluluga gıden yolu örenmek ıcın  çesıtlı yol tarıflerı alıyorum,önüme her gelene soruyorum,
Mutluluk nedır ?
Mutluluga nereden gıdılır ? En kestırme yolu nedır ?
Megerse uzaga gitmeye gerek yokmus!
Ceva p çok yakından geldı ...
 






Ne kalabalikta ara mutlulugu, ne tenhada !
Mutluluk nereye gıdersen gıt hep  senınle, Mühım olan onu  dogru yerde aramaktır,
ta ıçındedır , senın bakıs açındadır, o hayata baktıgın pencerenın sadeece aralıgıdır,
ısteyen yıne de asagıda kı tabelayı takıp edebılır ...










11 yorum:

ali zafer sapci dedi ki...

Teşekkürler, resim seçimleriniz de güzeldi. Selamlar.

Aşk Güneşi dedi ki...

Çok güzel olmuş tebrik ederim...

MAVİ TUTKU dedi ki...

Harika bir yazı olmuş bu. Ben büyük bir hayal kırıklığı, yanlızlık, ve özlem hissettim..
Belkide kendim bu ruh halinde olduğum içindir bilemiyorum..ama çok güzel etkileyici bir yazıydı.

Adsız dedi ki...

Cok guzel bir yazi, senin hakkinda ne cagristirdi bende
Halen bir cocuk gibisin halen masum duygularin var, kendine guvenin tam degil hayatinda hala eksik birseyler var, guvenecegin bir insani halan bulamamissin ve buna gercekten ihtiyacin var, Zaman senin icin kiymetli cunku o kadar karisik duygulardasin ki sen kendini bulman icin zamana ihtiyacin var, kalbinin iyiliginden ve cok yonlulugunden bir cok hatalara dusmussun (kesinlikle buyuk hatalar degil)ve toparlanamiyorsun ve yalniz kaldiginda ic aleminle hep hesaplasmalardasin buda sana teselli veriyor bu durumu seviyorsun evet yalnizligi seviyorsun kendini buluyorsun ama sen insanlarsiz da olamazsin aslinda sen kendini mutsuz saniyorsun ama ben inanmiyorum sen cok mutlu bir insan sin ama bunu fark edemiyorsun
yazdiklarin dan biraz seni taif edeyim dedim belki yanildim.

SÖZÜN ÖZÜ - SALİH YILDIRIM dedi ki...

'' Aşk Güneşi ''

Tesekkur ederım, Eksık olmayınız,
yorum ıcın tesekkurler,

SEvgıler

dunyada bir balık dedi ki...

"Savunmasiz bır bebek gıbı hissediyorum kendimi, ıyı nıyetlı dusunceler beslıyorum herkese,çok korkuyorum! "

Bu cümleyi sanki kendim yazmış gibi hissettim.
Çok içten bir paylaşım.

. dedi ki...

Güzel sözlerin için teşekkür ederim arkadaşım
Bu kadar kendim olmak zor gelir oldu son günlerde,saklanmak istedim belki de, kendi kendime gözler önüne döktüğüm yaşanmışlıklarımı kendimce yaşamak istemişte olabilirim bilmiyorum.
Bildiğim tek şey artık yazmak istemiyorum,anlamsız geliyor herşey...
Belki dönerim bir süre sonra ama ondan da emin değilim.
Ama sen yaz ben seni her halükarda okurum

Ahmet Gencal dedi ki...

Merhaba,
Son resmi tercih ettim ben,
Mutluluk yönünü gösteren levhayı,
Son resme bakabildim sadece zaten,
Hep birilerinin yön vermesine alışkınız ya...
Son resimden sonrasını merak ettim ben,
Kim bilir nasıl bir resim gelecek,
Herkes kendi resmini koysun dersen,
Benim resmim , hala mutluluğu aramakla meşgul, ağlayan bir serçenin resmi olabilir ancak...

Yazınız çok dokunaklı, anlayana...
Tebrik ederim.

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

DEPREM ÇOCUKLARINA YARDIM KAMPANYASINA DESTEK İSTİYORUZ.

UMUT ÇOCUKLARI OKULDA.
LÜTFEN KAYITSIZ KALMAYIN.

DETAY BİLGİ:http://curcuna-siyahkelebek.blogspot.com/2010/08/yeni-kampanyamz-umut-cocuklar-okulda.html

Adsız dedi ki...

Merhabalar,

Huzura duyulan özlemi fotoğraf kareleriyle destekleyerek çok güzel bir şekilde içinizden geldiği gibi kaleme alarak bizimle paylaşmışınız. Kaleminize ve yüreğinize sağlıklar dilerim.

İyi şeyler düşünmek ve iyi şeyler yapmak bize has olmalı.
Huzurlu, sağlıklı ve mutlu günler dilerim.

SÖZÜN ÖZÜ - SALİH YILDIRIM dedi ki...

'' dunyada bir balik ''

Tesekkurler balukcumm yorum ıcın begendıne sevındım,
SEvgıler



'' ebruli günce ''
Tesekkurler arkadasım yorum ıcın,
sevgıler sunuyorum,


''Ahmet GENCAL ''
Hocam begendıgınıze çok sevımdım,
yorum ıcın ayrıca tesekkur ederım,
son resım benımde çok hosuma gıttı dogrusu,

SEvgıler


'' re55 ''

Hocam sagolun, varolun! Bu degerlı yorumlarınızı esırgemedıgınız ıcın ayrıca tesekkurler,
Begendıgınıze sevındım, Eksık olmayınız,

SEvgıler