19 Kasım 2011 Cumartesi

ARAMIZDA KALSIN ...

      
        
            Ben ; adı henüz konulmamış yeni doğan biriyim. Sadece  biri değil ,yüzbinlerce insandan biriyim.Büyüdüm ama sadece fiziksel olarak ! Sadece büyüdüm amaçsız,serpildim,olgunlaştım ama bir halta yaramaz,kendi kabuğundan çıkamaz bir insan oldum.

 Halbuki, eteğinde oturduğum yüce dağın, enginliğine gölge düşürecek büyüklükte hayallerim vardı. hep  büyük adam olma düşleri kurarken imkansızlık benimleydi. Hüzün ve yalnızlıktan sonra benim en kadim dostum olmuştu. Dökülen sonbahar yaprakları gibi sararmış ve solmuştum ...

           Anadoluda yaşadığımdan mıdır nedir?  bilmem ama ben kendimi hep bir şehire benzetirim. Mesela ben; Bilecik'e,Burdur'a daha çok benzetirim kendimi ( batıya çok yakınsın ama bir o kadar da uzak) ya da bir Van'a , Iğdır'a , Bitlis'e benzetirim kendimi hep. Haritada bir yerim vardır bilirim ama beni bilen tanıyan pek azdır. Ya bi deprem felaketinde ya bi terör olayında akıllara geliririm. Halbuki ben böyle olmasını hiç  istermiyim? Güneşli günlerde çıkmak isterim karşınıza, kendimden daha farklı ve daha güzel söz ettirmeliyim.
  Çoçuklar isim şehir oynarken sizden, daha fazla zikreder ismimi. Yada bir şehirler arası  otobüs yolculuğunda, kırsaldan sen geçerken, uzaktan sönük bir ışık şeklinde  bir yerleşim yeri, bir köy evi görürsün ya ? İşte o cılız ışık atında hayallerini yaşatmak isteyen insan benim ...

           Vilayetimi severim. Vatanımdır,yurdumdur, doğduğum yerdir. Doyacağım yerdir. Bu saatten sonra artık gitmek istemem başka bir yere. Ben burada doğdum burada doydum ve burada hayata göz yummak isterim. Ben bi felaketten veya herhangi  bir musibetten dolayı bu güzel diyarları terketmek istemem. Kim ister ki ben isteyeyim ?Bizim  yaşadığımız yerlerde acı, tatlıdan fazladır. Aramızda kalmasın  diye bak döküyorum sana içimi...

         Küçüklüğümde cılız labanın gölgesinde bıraktım bir kenara batılı hayallerimi. Şimdi ise tekrar bir imkan verilsin. Ve yardım eli bize daha hızlı ulaşsın ki, ben bu güzel diyarda hep kalayım. Güneşin doğduğu yere daha yakın olayım ki, kış ayazında yüreğimi ısıtayım.

        Gönül köprüleri kurulurken batıdan  doğuya. Bizim yüreğimizde yeşerecek tekrar filizler,günlük güneşlik olacak viran yurdumuz. İşte o zaman doğudan yükselecek tekrar güneş , saracaktır  tüm vatanı sıcacık..
   Aramızda bir şeyler oluyor. Evet  oluyor. Var bende de  bir umut artık ...


                 

4 yorum:

Recep Altun dedi ki...

Merhabalar,

Vatan bildiğimiz ve yurt edindiğimiz şehid kanları ile sulanmış bu yurdun tüm toprakları mübarek ve mukaddestir.

Bu topraklar üzerinde meydana gelebilecek her türlü doğal afetler için tek yürek ve tek yumruk olabilen ve aralarında sağlam gönül köprülerini kurabilen bu necip millete ve onun devletine zeval vermesin Cenab-ı Allah!

Selam ve dualarımla.

ali zafer sapci dedi ki...

Teşekkürler, iyi pazarlar.

Unknown dedi ki...

ne kadar güzel bir yazı olmuş.

SÖZÜN ÖZÜ - SALİH YILDIRIM dedi ki...

'' Recep Altun ''
Amin hocam. Teşekkür ederim yorumunuz için .

SAygılar


'' alizafersapci ''
teşekkürler hocam. Eksik olmayınız.
SAygılar



''^♡ ♥♕Butik Merve♕♥♡ ''

Teşekkür ederim :)) Beğenmiş olmanıza sevindim.
Yine bekleriz :))
SEvgiler ...