25 Ocak 2010 Pazartesi

BİR SERÇE'NİN GÖZYAŞI


Seni bir serçenin gözyaşları kadar sevdiğimi biliyormuydun? Bu sevgim sana az gelecek ama bilmediğin bir şey var!  Serçeler ağladığı zaman ölürler ...

               Bir gün delikanlı sevgilisiyle buluşucaktı bu sefer buluşmalarının amacı beraber 2 yılı paylaşmaları ve bunu kutlamaları idi ne alacağını düşünüyordu hediye olarak ama hediye olarak almak istediği manevi değeri büyük bir hediye ve bir kristal gül almaya kara verdi .. kristal gül almaya giderken bir küçük çiçekci kız önüne çıktı bu kızın ısrarlarına dayanamayıp elindekii gülleri sepet ile birlikte aldı ve bir taksiye bindi sevgilisinden mesaj gelmişti çok sabırsız ve heyecanlıydı..bindiği taksinin çok süratli gittiğinin farkına vardı ama onun için önemli değildi çünkü ne kadar çabuk yetişseydi onun için o kadar iyi idi...  Sonucunda büyük bir kaza oldu ve gözlerini açtığında ise kendini ve her tarafı beyazlar içinde gördü.
Öldüğünün farkına vardı ve yanına gelen melek onu cehenneme götürmeye geldiğini ve son isteğinin ne olduğunu sordu o ise son kez sevdiğimi göreyim dedi melek şaşırdı çünkü bugüne kadar herkes cehenneme gitmek istemediğini söylemişti. Bu ise sadece o anda bile ise sevdiğini düşünüyordu. Yanındaki melek onun günahlarına baktı ve hiç bir günahı yoktu ama neden cehenneme gönderilecekti çünkü ALLAH'ın yarattığı bi kulu ALLAH'tan çok sevmesiydi melek hayretler içinde ilk defa böle bir seye sahit oluyordu ve delikanlının dileğini yerine getirdi onu serçe olarak dünyaya gönderdi. ve öldüğü yere gitti ordaki polisler gül sepetinin ve içindeki notu kıza verdi kız ise ağlamaktan göz pınarları kurumuştu ve aradan aylar yıllar derken aradan tam 2 yıl geçmişti delikanlı serçe olarak dünyada hergün sevdiğini takip ederdi onun penceresine konardı ve aradan 2 yıl geçtikten sonra kız bir gün bir erkekler tanışmıştı ve ilk defa o erkek onu güldürmüştü ve kız evine gittiğinde odasına çekilip ölen sevgilisinin fotoğrafını ve o 2 yıl önceki gül sepetinin içindeki notu almıştı eline ve gözlerinde yaş akıyordu.
  Notta şu yazıyordu :  ''Seni 2 yıl değil bir ömür boyu seveceğim''  
Kız bu yazıyı okuyunca ağlamaya başlamıştı serce de aynı zamanda pencerede onu izlemekteydi. ve kız şu  sözleri söyledi kendi kendine : Affet beni bitanem ben sözümü tutamadım bugün biriyle tanıştım ve senden sonra ilk o beni güldürdü ben sözümü tutamadım aşkımıza sadık olamadım ben artık ''onu'' seviyorum diye konuşmaya başladı ve bunları duyan serçe kızı izliyor ve sölediklerini duyuyordu o anda melek serçenin yanına gelerek :

''sakın haa ağlama!  Bilirsin serçeler ağlarsa ölürler dedi'' 
ve serçe son kez sevdiği kıza bakıp göz yaşını bıraktı!
ve artık onun bundan sonra  gidecek yeri de kalmadı ....

HERKES AŞKINA SADIK OLMAK İSTER AMA NE YAZIK Kİ !
SEVEN SEVİLENDEN ÇOK ACI ÇEKER...

 ( ALINTI BİR HİKAYEDİR,  BÖYLE İŞTE  ... )



                     





18 yorum:

dusunenbalik dedi ki...

Çok hüzünlendirdi bu hikâye beni, bir de serçenin resmi içimi acıttı ya..

Çınar dedi ki...

Çok hüzünlü duygu yüklü bir hikaye, paylaşımın için teşekkürler.

Sevdiği kadar sevilmek nasip olsun herkese...

Sevgiler

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Çok hüzünlü gerçekten. Gerçek aşk sevdiği için feda edebilmektir bazı şeyleri.Sevgiler.

Adsız dedi ki...

"Bir serçenin gözyaşları" konulu anlatınızı okudum. Emeğinize ve yüreğinize sağlıklar dilerim. Gerçekten ve yürekten sevdiysen sen zaten aşıksın demektir bu. Eğer karşındaki böyle değilse "Seven Sevilenden çok acı çeker" demektir bu.

Allah'a emanet olun ve sağlıcakla kalın. Çok güzel bir paylaşımdı, sağolun.

Adsız dedi ki...

Bu hikayeyi her okuduğumda ilk defa okurmuş gibi yüreğim acır..
Elerine sağlık selam sevgilerimi bırakıyorum sayfanıza..

bilge dedi ki...

merhabalar çok duygusal bir hikaye kaleminize kuvvet dostlukla...

ANALI KIZLI HER TELDEN dedi ki...

gerçekten ağladım :((((

FERZAN dedi ki...

çok hüzünlü bi hikaye,paylaşımın için teşekkürler,selamlar....

Unknown dedi ki...

hikaye çok hüzünlü ama o serçe yok mu o serçe çok fena oldum ben yaaa :(

MAVİ TUTKU dedi ki...

Uzun zamandır bir yazı beni böylesine etkilememişti. Sanırım bende cehennemliğim, ve kahretsinki kör, nankör biri için cehennemlik oldum...
süperdi..gözlerim yaşardı nerdeyse..izin verirseniz bu alıntıyı kullanabilirmiyim?

Emine KESGİN İLHAN dedi ki...

serçe olmak acı çekmeyi göze almak... ama ben serçe olayım diye serçe olunmuyor... yok çok acı çekmeyeyim diye de hikayedeki kız olunmuyor.zor iş vesselam.

SÖZÜN ÖZÜ - SALİH YILDIRIM dedi ki...

dusunenbalik , Çınar , Muhabbet Çiçeği , Recep Altun ,ege , bilge , ANALI KIZLI HER TELDEN , FERZAN , DESEO , Onuncu Köyün Adamı , KARDELEN

Herbirinize değerli yorumlarınızdan dolayı çookk çookkk teşekkür ederim. Eksik olmayınız.
Hüzünlü bir hikayeydi, bende çok etkilenmiştim ilk okuduğumda. Zaten bu yüzden paylaşmak istedim sizlerle.

Ayrıca ''Onuncu Köyün Adamı''
Hikayeyi tabi ki de paylaşabilirsiniz. Paylaşımınızdan dolayıda ayrıca mutlu olurum. Herkes istifade ederse Bu hikayeler o zaman değer kazanır.

Sonuç ne olursa olsun, hayat herşeye rağmen devam ediyor.
Bir insanda kendinden fazla birini seviyorsa bilmelidir ki "Seven Sevilenden çok acı çeker"

Herkese tekrar teşekkür ederim.
SEvgiler
SAygılar...

ali zafer sapci dedi ki...

Paylaşım için, ziyaretiniz için teşekkürler.

dusunenbalik dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
dusunenbalik dedi ki...

biz teşekkür ederiz sözün özü :))

Pabuc dedi ki...

ooo valla ben de olmasam maşallah herkes bi duygusal yorumlar yapıyor ..siz gözyaşlarınızla etrafı sele tutarsınız pehh..Kendinize gelin bu bir hikaye...Ölünce kimse kimseyi hatırlamaz siz bunu şaka mı sanıyorsunuz..Ahirette anne evladından kaçacak diyor hadisler nerde kaldı sevgiliniz..:P ben gıcıklığımı yapıp yine gerçekleri hatırlatayım dedim sizlere...Vazife vazifedir...Ölümsüz aşklar varda ölmeyen aşık var mı demiş güzide şarkıcımız Ebru Gündeş...ben de diyorum ki her aşık ölüyoo ama aşklar baki kalıyor..o da ölene kadar ..öldükten sonra ding dong GERÇEKler!! kimse kimseyi hatırlamıyor benden demesi ;)

Şaka bir yana hikaye güzel...

Nurgül dedi ki...

ruh halimi yansıtıyor :'(

çok güzeldi, teşekkürler..

Adsız dedi ki...

Bu devirde ağlamadan nasıl durabiliyor anlatsın da biz de bilek