17 Ekim 2011 Pazartesi

ÖZLÜ SÖZLER KÖŞESİ ( 1 )



Başkasının ayıbından bahsetmek istediğin zaman, kendi nefsinin ayıplerını hatırla.
(Hadis)

Geçmişi dert etmek, yeni dert edinmektir.
(Shakespear)

Cennet cennet dedikleri , bir kaç köşkle bir kaç huri,isteyene ver onları. Bana seni gerek seni.
(Yunus Emre)

Yumuşak olma ezilirsin, sert olma kırılırsın.
(Victor Hugo)

Bilmediklerimi ayağımın altına alsaydım
başım göğe ererdi.
( İmam-ı Azam )


İstediğini söyleyen kişi, istemediğini işitir.
(Atasözü)

Bir yerde küçük insanların büyük gölgeleri oluşuyorsa orada güneş batıyor demektir.
(Çin Atasözü)

Olgun insan, güzel söz söyleyen değil, söylediğini yapan ve yapabileceğini söyleyen insandır.
(Konfüçyus)

Cesaret insanı zafere,kararsızlık tehlikeye, korkaklık ise ölüme götürür.
(Yavuz Sultan Selim)

İnsanlar başaklara benzerler, içleri boşken başları havadadır, doldukça eğilirler.
(Montaigne)

Az düşünen çok konuşur.
(İsviçre Atasözü)

Hiçbir zaman çıktığın kapıyı hızla çarpma. Geri dönmek isteyebilirsin.
(Don Herold)

Silgi kullanmadan resim çizme sanatına hayat denilmektedir.
(John Christian)

En iyi nasihat; iyi örnek olmaktır.
( Malcolm X )

Bencillik dostluğun zehiridir.
(Balzac)


7 yorum:

Ali Sunarlar dedi ki...

Teşekkür bu güzel sözler için..,)

ali zafer sapci dedi ki...

"Bencillik dostluğun zehiridir." Balzac
En beğendiğim sona kalmış!

Vladimir dedi ki...

Çok güzel sözler, ama anlayabilene elbette. :) Paylaşım için teşekkürler.

gelibolu17 dedi ki...

Selamlar yeğenim,paylaşmış olduğun güzel sözler için teşekkürler,şablon değişmiş hoş olmuş,hayırlı olsun,,,,,,da ben en önemlisi virüsün gittiğine sevindim,sende son 2 yazıdır virüs vardı yorum yapmak şöyle dursun kapının eşiğine bile gelemiyodum zar zar ötüyodun :)

şimdi öyle bir sorunla karşılaşmadım,selmalar,sevgiler...


yoksa diğer yazılarada söyleyecek sözüm vardı ama unuttum disem inanırmısın :)

SÖZÜN ÖZÜ - SALİH YILDIRIM dedi ki...

'' Bâr-ı Kalem ''

Ben teşekkür ederim okuyup , yorumladığınız için. Devamı gelecek inşallah. Eksik olmayınız.

SEvgiler



'' alizafersapci ''

Teşekkürler hocam yorum için. Çok özel bir sıralama değildi yaptığım. Sevdiğinizi bilseydim üst sıralara alırdım. Önemli olan bu güzel sözün hepimiz tarafından kabul görmüş olması değil mi hocam?

Eksik olmayınız. Sizleri burda görmek beni mutlu ediyor.

SEvgiler,
SAygılar




'' Vladimir ''

Teşekkürler yorum için. Sözler çok güzel, tabi ki anlayabilene.
Ben teşekkür ederim.

SEvgiler






'' Gelibolu17 ''

Teyzem teyzem nasılsın? İnşallah çok çok iyisindir. Sana ihtiyacımız var. Malum havalar çok soğuk hasta felan olma sakın.

Teyze , bi virüsün bloguma dadandığını bilmiyordum inan.
İnsan bi uyarır daha önce dime ama? Bende dezenfekte ederdim köşe bucak şuraları :))

Teşekkürler teyzecim yorum için.
SEvgiler...

Ali Sunarlar dedi ki...

devamını bekliyoruz inşaAllah bu arada nasıl gözümde kaçtı bilmiyorum 'teşekkür' yazmışım düzentebilirseniz 'teşekkürler' olarak sevinirim selam ve dua ile Allah'a emanet olasınız şimdiden teşekkür ederim sağolasınız,varolasınız...

gelibolu17 dedi ki...

Nasıl söyliyeyim virüs bulaştığını gelemiyorumki bloguna virüsten,ama bakim şuralarda e postan felan varsa rastlarsam bi not edeyimde bi dahakine ordan haber veririm...evet havalar birden soğudu,erkenden sobayı kurduk,şimdide bir gün iyi bir gün kötü,inşallah hasta olmayız,,,sevgiyle kal yeğenim selamlar olsun...