2 Ekim 2009 Cuma

HOŞ BULDUM :)



        Bu blog sayfası benim için çok özel bir anlam ifade ediyor.
Çok güzel paylaşımlarla sizlerle birlikte olmak amacıyla açılmış bir blog'dur.
Bu yüzden öncellikle kendime hoş bulduk diyorum çünkü bu sayfada kendimden ve hayattan bir şeyler sunmak istiyorum. Bunu yapabilirsem ne mutlu bana.
           Her zaman bir şeyler isteriz hep bir beklentimiz vardır hayattan,birilerinden vs...
Özünde insanız açız,açgözlüyüz !
Çok istediğimiz bir şey gerçekleşmez bazen bunun üzerine isyan ederiz ardından keşkeler başlar. Aslında istediğimiz şeyler bizi istemiyordur  sadece biz kendimizi avutur dururuz.  Nice sonraları bir bakarız ki , istediğimiz şeyler gerçekten de bize göre değilmiş,  iyi ki olmamış, böyle daha güzel, verilmiş sadakamız varmış gibi sayılarını artırabileceğimiz bir sürü şey sayar dururuz olayların arkasından. 
        Düşünebilirsek eğer bize kalan sadece olması gereken,görmemiz, yaşamamız istenen şeylermiş. Yanlış anlaşılmasın bunun adı körü körüne bir teslimiyet değildir. Doğru zamanda doğru yerde,güzel işlerle,elimizden geleni en iyi şekilde yaparak ,doğru insanlarla olabilmek ve oradan gelecek gerçeği iyi özümsemektir.
         Bu konuyla ilgili sayfalarca metinler yazılsa azdır belki yine doğru bir şekilde ne söylemek istediğimi anlatamam ama açılış konuşması için şimdilik bunla idare edin,devamı çok güzel gelicek Hayırlısıyla,
Bazen duyarız ya''HER İŞTE BİR HAYIR VARDIR '' diyen birini,böyle der geçer belki ama o sözü laf olsun diye söylememiştir ki er kişi, her olayın vardır bir hikmeti.

Tabi ki görene !!!
Şimdi bu blogu da alalacele açmamda da bir hayır var diye düşündüm :)) Neyse ki  hep birlikte göreceğiz bunun neticesini. 
Açılış için bir önsöz oluşturmaya çalıştım  oldu galiba :)) gerisi gelir artık !


SEVGİYLE KALIN,

Hiç yorum yok: