19 Nisan 2012 Perşembe

BEŞ HARF ADIN



BEŞ HARF ADIN

Haber vermeden gelir adın aklıma,

Düşüncelerim bırakıp gider beni o zaman.
Girmezler adınla benim arama.
 

Sonra göz kapaklarımı aralayıp kendini görür.
Uykularımı kaçırır gecenin ortasında.
Geçerken de uğrar göz pınarlarıma,
 

Bir damla ucunda akıp gider.
Süzülüp düşer kalbimin çatısına.
Sormadan girip içeri çekilir kuytulara.
Taşırım adının beş harf ağırlığını.
 

Sonra bir bakarım çat kapı avuçlarımda,
Parmaklarımın ucunda dolanıp durur.
Şiir olup dökülür baş ucumda duran kağıda.
Adın akşamdan sabaha nöbet tutturur.
 

29/10/2010
Yazan: Banu Kenber



Şiir yürek işidir...Her duyguyu yüreğinde en uç noktada yaşayan insanların; kalemlerinin ucunda kağıda dökülmesidir..
Paylaşımım şiir yürekli insanlara selamımdır. Şiirle ...



9 yorum:

gelibolu17 dedi ki...

bizde o selamı alıp başımızın üstüne koyduk...teşekkürler güzel paylaşım için :)

SÖZÜN ÖZÜ - SALİH YILDIRIM dedi ki...

Teşekkürler güzel insan,yüreğine sağlık.
Hoş geldin aramıza...

SEvgiler...

elde var şiir dedi ki...

Ben teşekkür ederim güzel yorumlar için.. ve hoşbuldum..

Şiirle...

Adsız dedi ki...

aleyna ve aleyküm şiir desek abes olmaz heralde :
bir aydır yazmamanıza rağmen yinede
blogunuzu takibe almıştım güzel dönüş oldu :)

Pabuç dedi ki...

Hayır ya 4 harfli adım ;)

elde var şiir dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
elde var şiir dedi ki...

yazılan her şiir yazana güzel gelir ama başkası tarafından beğenilmesi daha bir güzel gelir.. tekrar teşekkürler..

ayrıca pabuç da beş harf :)

şiirle...

ELİF dedi ki...

Şiir yürek işi demişsin,onu yazan yüreği selamlıyorum,sevgiyle...

elde var şiir dedi ki...

a.s. teşekkür ederim...

şiirle...